marți, 29 decembrie 2009

Marx şi Lenin au căzut la Chişinău

O revoltă populară cu aspiraţii de revoluţie a redesenat în aprilie 2009 viitorul Republicii Moldova. Evenimentele-fulger de la Chişinău vor scrie, peste ani, o pagină în manualele de istorie.

Afişul electoral al Partidului Comunist din Republica Moldova e lipit neglijent pe uşa unui magazin
alimentar. Din poza încărcată de un roşu intens, o femeie tânără, cu dantură impecabilă, promovează sloganul ‘Construim o Moldovă europeană împreună’.

Citeste aici un articol deosebit de interesant: EVZ.ro

Un comentariu:

  1. Cum e inlocuit marxismul in Rusia ?

    Vodka “KABBALA pe bază de prunci creştini”
    De curînd, compania EZ Protocols a anunţat lansarea brandului de vodcă “Kabbala (pe bază de prunci creştini)” – cel mai nou etalon al calităţii din acest segment super-premiu al pieţei ruseşti.

    Un gust nobil de grîu.
    Apa îmbogăţită cu ioni de argint, aur şi platină.

    Design laconic şi stilat ne întoarce la cele mai bune tradiţii ale chefurilor ritualice.

    În fiecare sticlă – cîte un prunc unic, lucrat manual din sticlă dură.

    Reţeta acestui tip de vodcă se considera, de multă vreme, pierdută. În anii perestroikăi s-a descoperit că tehnologia fabricării a fost scoasă în mod secret din Rusia în anul 1922 de către Nikolai Berdeaiev, pe aşa numitul “vapor filosofic”. Mai departe, cu ajutorul lui Oswald Spengler şi al “societăţi teosofice a Elenei Blavatskaia“, reţeta vodcăi “Kabbala (pe bază de prunci creştini)” a ajuns la Nikolai Rerih, care pînă la urmă l-a dat spre păzire unui aşram (comunitate de tip budist) din munţii Himalaya, loc în care s-a aflat pînă nu demult.

    Băutura este destinată bărbaţilor încrezuţi şi puternici din păturile superioare ale societăţii, care preferă caracterul public al persoanei lor şi influenţa, care ştiu cu precizie care este natura puterii de stat în Rusia.

    Caracteristic este faptul că campania publicitară a produsului a fost lansată prin răspîndirea unor carduri de club anonime şi a pre-vînzărilor de la licitaţi prin internet, prin care doar în primele zile au fost vîndute circa 13.000 de butelii (de 5 litri) de vodcă “Kabbala (pe bază prunci creştini)” – un record absolut pentru brandurile categoriei respective.

    Figurinele pruncilor se repetă foarte rar – nu mai mult de 3 ori (acest fapt simbolizează mai curînd 3 moduri de permutare kabbalistică a textelor Torei – hematria, notarikon şi temura).

    Luînd în consideraţie volumul producţiei, cantitatea figurinelor este, potenţial, foarte mare.

    Acest fapt a dus deja la apariţia în Rusia a unor colecţii particulare impresionante în domeniul sculpturii de genul respectiv.

    S-a ajuns pînă şi la formarea unui fel de piaţă neagră pentru vînzarea pruncilor din sticlă. În repetate rînduri s-a făcut văzută prin presa galbenă sintagma “kidnapping’ul (răpirea) de sticlă”.

    Multe dintre figurine au intrat în circuitul criticii de artă cu numele lor proprii care sînt deseori destul de ciudate: „Cruciatul sîngeros”, „Puştiul în kimono”, „Nano-baby” ş.a.

    Ca reacţie la zvonurile insistente şi mulţimea proceselor judiciare lansate de organizaţiile de apărare a drepturilor, compania EZ Protocols s-a grăbit deja să declare că în timpul preparării băuturii nici un copil nu a avut de suferit.

    Mai jos vedeţi cum arată acest nou produs. A se observa ce simbol apare sub denumirea vodkăi
    şi cu cine seamănă mai degrabă figurina ce pluteşte în vodkă…

    Sau poate doar cineva se joaca...
    Daca este o inventie, probabil tot pentru a iritia a fost raspandita

    RăspundețiȘtergere

Blog din Moldova Display Pagerank toateBlogurile.ro